Bij Megens werken vakmensen die dagelijks op locatie bij de klant aan het werk zijn. Denk aan monteurs die op verschillende projecten of locaties werkzaam zijn, of soms voor langere tijd op één plek aan de slag gaan. Ze hebben veel vakkennis, maar de monteur die op locatie komt, is niet alleen monteur, maar ook het visitekaartje van het bedrijf. Dit besefte Megens ook en daarom wilden zij dat alle monteurs uitstralen waar het bedrijf voor staat, zodat alle neuzen dezelfde kant op staan.
“Als er iets aangepast moest worden, was het binnen een dag geregeld. Arjenne schakelde snel en dacht mee.”
Swen Wigmans Scouting & Ontwikkeling, Megens
De vraag vanuit Megens
Hoe zorgen we dat onze mensen op locatie communiceren zoals wij dat binnen Megens belangrijk vinden? Hoe maken we van vakmensen ook ons visitekaartje?
Vanuit die behoefte nam Megens contact op met Helder. Eerst voor vijf mensen, maar dit groeide uiteindelijk uit tot een mooie groep van dertig medewerkers. Deze groep volgde de training klantgericht communiceren.
In deze training leren medewerkers:
Effectief communiceren
Verbale en non-verbale presentatie
Het uitdragen van de bedrijfscultuur en -waarden
De kracht van de training zit in de praktische aanpak. Geen dikke mappen met theorie, maar korte oefeningen, herkenbare voorbeelden en veel ruimte om te oefenen.
Een organisatie die weet dat haar mensen niet alleen goed werk leveren, maar ook uitstralen waar Megens voor staat. Een traject waar wij trots op zijn, omdat we geloven dat vakmanschap en klantgerichte communicatie elkaar versterken.
Wil je ook dat jouw medewerkers het visitekaartje voor je bedrijf worden?
Neem dan contact met ons op en samen kijken we naar de juiste oplossing voor jouw bedrijf.