Je organisatie heeft een duidelijke missie, maar dat is niet altijd zichtbaar in het klantcontact. Medewerkers bedoelen het goed, maar stralen dat niet altijd uit. Klanten voelen zich niet gehoord of geholpen. Daardoor verlies je vertrouwen, herhaalaankopen en ambassadeurschap. Terwijl één goed gesprek juist het verschil maakt.
Alle medewerkers vertegenwoordigen jouw organisatie. Maar doen ze dat wel op de juiste wijze?
Wij begrijpen dat het lastig is om dit te aan te pakken
Wij snappen hoe belangrijk het is dat medewerkers klantgericht handelen. Vanuit onze ervaring bij politie en defensie weten we hoe gedrag en houding bepalen hoe je overkomt. Dit is de basis voor goede communicatie.
In onze training Klantgericht Communiceren helpen we medewerkers om zich bewust te worden van hun verbale en non-verbale communicatie.
Communiceren vanuit verbinding en verantwoordelijkheid
We trainen niet op kunstjes, maar op écht contact maken. We zorgen dat medewerkers:
Begrijpen wat hun uitstraling met klanten doet;
Leren luisteren naar de vraag áchter de vraag;
Met vertrouwen lastige gesprekken voeren;
Uitdragen van de bedrijfscultuur en de waarden
Je medewerkers leren communiceren vanuit verbinding en verantwoordelijkheid. Daarmee groeien ze van uitvoerders naar ambassadeurs. Klanten voelen dat. En dat zie je terug in waardering, loyaliteit en uitstraling.
Stel niet langer uit en verbeter de communicatie op de werkvloer
Deze trainingen helpen hierbij
Training
Klantgericht Communiceren
Dé training die je leert hoe je een positieve indruk achterlaat bij klanten.
Geen organisatie is hetzelfde en dat begrijpen we maar al te goed. Daarom biedt Helder ook maatwerktrajecten en incompany trainingen aan. Een traject volledig afgestemd op de unieke uitdagingen binnen uw organisatie of afdeling.