Ga naar de hoofdinhoud

Medewerkers als visitekaartje

Je organisatie heeft een duidelijke missie, maar dat is niet altijd zichtbaar in het klantcontact. Medewerkers bedoelen het goed, maar stralen dat niet altijd uit. Klanten voelen zich niet gehoord of geholpen. Daardoor verlies je vertrouwen, herhaalaankopen en ambassadeurschap. Terwijl één goed gesprek juist het verschil maakt.

Alle medewerkers vertegenwoordigen jouw organisatie. Maar doen ze dat wel op de juiste wijze?

750+ leidingevenden geholpen

Wij begrijpen dat het lastig is om dit te aan te pakken

Wij snappen hoe belangrijk het is dat medewerkers klantgericht handelen. Vanuit onze ervaring bij politie en defensie weten we hoe gedrag en houding bepalen hoe je overkomt. Dit is de basis voor goede communicatie.

In onze training Klantgericht Communiceren helpen we medewerkers om zich bewust te worden van hun verbale en non-verbale communicatie.

Communiceren vanuit verbinding en verantwoordelijkheid

We trainen niet op kunstjes, maar op écht contact maken. We zorgen dat medewerkers:

  • Begrijpen wat hun uitstraling met klanten doet;
  • Leren luisteren naar de vraag áchter de vraag;
  • Met vertrouwen lastige gesprekken voeren;
  • Uitdragen van de bedrijfscultuur en de waarden

Je medewerkers leren communiceren vanuit verbinding en verantwoordelijkheid. Daarmee groeien ze van uitvoerders naar ambassadeurs. Klanten voelen dat. En dat zie je terug in waardering, loyaliteit en uitstraling.

Stel niet langer uit en verbeter de communicatie op de werkvloer

Deze trainingen helpen hierbij

  • Training

Klantgericht Communiceren

Dé training die je leert hoe je een positieve indruk achterlaat bij klanten.

  • Meest effectief

Maatwerk & incompany

Geen organisatie is hetzelfde en dat begrijpen we maar al te goed. Daarom biedt Helder ook maatwerktrajecten en incompany trainingen aan. Een traject volledig afgestemd op de unieke uitdagingen binnen uw organisatie of afdeling.  

Hulp nodig bij je keuze? Snappen we!

We helpen je graag op weg met persoonlijk advies.

Verhelder communicatie in 3 stappen

Ontdek de juiste training voor jou & je team

Oriënteer je op onze site naar de verschillende trainingen. Niet zeker wat bij je past? Wij denken graag met je mee. Neem contact met ons op.

We doorlopen samen het traject

Of je nu een korte training volgt of een traject van meerdere maanden, we doen het samen!

Ervaar méér werkplezier & betrokkenheid

Heldere communicatie zorgt voor meer werkplezier en betrokken medewerkers.

We begrijpen dat de juiste training kiezen lastig kan zijn.

Jouw situatie is immers uniek. Daarom staan we voor je klaar met eerlijk en persoonlijk advies, zodat jij de juiste keuze kan maken.

“Er is altijd wel een oplossing en ik denk graag met je mee.”

Arjenne Niessink
Trainingsadviseur
Privacyoverzicht
Helder

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.