Ga naar de hoofdinhoud

Keuzehulp voor medewerkers

500+ Teams geholpen

Je doet je best, je werkt hard en toch loopt de communicatie op je werk steeds stroef. Afspraken worden anders opgevat, gesprekken lopen vast of klanten reageren anders dan je had verwacht. Het lijkt alsof je continu achter de feiten aanloopt. Dat is niet alleen vermoeiend, het maakt je werk ook onnodig ingewikkeld.

Herkenbaar? Dan ben je op de juiste plek.

Wij weten hoe belangrijk goede communicatie is of dat nu met collega’s of met klanten is. Daarom hebben we deze keuzehulp gemaakt. Zodat jij snel ziet welke training past bij jouw situatie. Want iedereen verdient het om gehoord te worden en met plezier samen te werken.

De samenwerking in mijn team kan beter

Herken je dit? Collega’s werken langs elkaar heen, de een pakt iets op, de ander wacht af. Taken worden dubbel gedaan of juist helemaal niet. En als het misgaat, is het onduidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is. Dat zorgt voor gedoe, irritatie en onrust.

Wij weten hoe belangrijk dat is. Vanuit onze ervaring bij politie en defensie weten we precies wat gedrag met een team doet. In onze trainingen helpen we teams om écht beter samen te werken.

Herken je deze situatie?

Je bent niet de enige. Tijdens de crime team teamtraining voer je een realistisch rechercheonderzoek uit en ontdek je hoe je team onder druk samenwerkt. Deze unieke ervaring geeft inzicht in de rolverdeling en communicatie in het team.

Ik wil leidinggevende worden

Je weet dat je er klaar voor bent. Je neemt initiatief, denkt mee en mensen komen vanzelf naar jou toe als er iets geregeld moet worden. Alleen tussen goed zijn in je werk en goed leidinggeven zit een verschil.

Want leidinggeven betekent niet alles zelf doen, maar juist overzicht houden, keuzes maken en je team aansturen. Dat vraagt om andere vaardigheden. Denk aan duidelijke communicatie, verantwoordelijkheid durven geven en nemen en knopen doorhakken als het moet.

Herken je deze situatie?

Wil je doorgroeien tot leidinggevende? Ga dan naast het gesprek met je werkgever ook aan de slag met het ontwikkelen van leiderschapskwaliteiten bij de training praktisch leidinggeven. Hier leer je aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en casussen hoe jij straks aan de slag kunt als sterke leidinggevende.

Er wordt slecht gecommuniceerd

Afspraken worden anders geïnterpreteerd, klanten voelen zich niet geholpen en collega’s praten meer over dan met elkaar. Er ontstaan snel misverstanden, irritaties of zelfs conflicten.

Of het nu gaat om samenwerking binnen je team, gesprekken met klanten of omgaan met lastige situaties: communicatie is de basis.

Herken je deze situatie?

Wij helpen jou en je collega’s om beter te communiceren zowel intern als extern met klanten met onze communicatietrainingen.

Heb je een andere vraag?

Jouw situatie is immers uniek. Daarom staan we voor je klaar met eerlijk en persoonlijk advies, zodat jij de juiste keuze kan maken. Dus heb je een andere vraag neem dan contact met ons op, dan kijken we samen naar de beste oplossing voor jouw situatie.

“Er is altijd wel een oplossing en ik denk graag met je mee.”

Arjenne Niessink
Trainingsadviseur

FAQ

Wat is het verschil tussen de communicatietrainingen?

De training klantgericht communiceren is een training voor medewerkers die veel in contact staan met klanten. Hier leert je hoe je een positieve indruk achterlaat bij klanten.

De training communiceren met boze klanten is een training voor medewerkers die veel te maken krijgen met wat de titel al zegt boze klanten. Hierin helpen we medewerkers in controle te blijven over de situatie. Dit doen we onder andere door te oefenen met scenario’s met een trainingsacteur

De training effectief communiceren draait om het leren begrijpen hoe jij communiceert, hoe anderen dat doen en hoe je hierop kunt afstemmen.

Hoe overtuig ik mijn baas?

Het is niet altijd makkelijk om jouw leidinggevende of directie te overtuigen van het belang van een training of traject. Jij voelt misschien aan alles dat dit de juiste stap is, maar hoe krijg je ook hen mee?

Wij begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We denken graag met je mee over hoe je jouw situatie duidelijk en overtuigend kunt overbrengen.

Wat kost een training bij jullie?

De kosten van een training hangen af van meerdere factoren. Denk aan het type training, het aantal deelnemers en of de training bij ons op locatie plaatsvindt of incompany wordt gegeven.

Bij elke training op de website vind je de prijs of vanaf-prijs. Wil je weten wat het voor jouw situatie kost? Neem dan contact met ons op en dan maken we graag een offerte op maat.

Privacyoverzicht
Helder

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.